Malay Arabic Chinese (Simplified) English Hindi
A- A A+

Piagam Pelanggan

logokdh

Bil

Perkhidmatan Utama

Jenis Perkhidmatan

Sasaran

1

Pengurusan Aduan Awam

Mengeluarkan akuan terima kepada pengadu dari tarikh aduan diterima.

1 hari bekerja

Memanjangkan aduan kepada jabatan atau agensi bagi mendapatkan maklumbalas dari tarikh aduan diterima.

3 hari bekerja

Menyediakan laporan aduan yang diterima.

2 kali setahun

Memastikan aduan awam yang diterima diambil tindakan oleh Jabatan Pelaksanaan.

15 hari bekerja

2

Kajian Kepuasan Pelanggan

Memastikan Kajian Kepuasan Pelanggan bagi Pejabat Setiausaha Kerajaan dilakukan.

1 kali setahun

Menyediakan hasil kajian yang dilakukan bagi dipaparkan secara online dalam laman web Pejabat Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah.

Dipaparkan selewatnya pada bulan April

3

Lawatan Rasmi ke Wisma Darul Aman

Memberi maklumbalas kepada permohonan untuk membuat lawatan ke Wisma Darul Aman.

3 hari bekerja

4

Pengurusan Perhubungan Pelanggan

Memberikan perkhidmatan helpdesk yang ramah, responsif, cekap dan berkesan serta dinilai melalui system e-Rating dengan memperolehi maklumbalas memuaskan dan cemerlang.

70 peratus daripada jumlah maklumbalas yang diterima memuaskan dan cemerlang.

          HUBUNGI : Pejabat Menteri Besar dan Setiausaha Kerajaan Negeri Kedah
Aras 4 Blok B, Wisma Darul Aman, 05503 Alor Setar, Kedah Darul Aman, Malaysia
1tel+604 774 4000 | 1fax +604 774 4166 | 1gps6.146159, 100.370402
1emel portalkedah[at]kedah.gov.my, korporatsuk[at]kedah.gov.my
                   

PENGIKTIRAFAN

3ISO
Peta Laman
| Notis Hakcipta | Penafian |
Bantuan W3C


Hakcipta © 2017 Kerajaan Negeri Kedah

1fb 1tweet 1blog 1utube 1rss      
 
  • Tarikh Kemaskini: 17/07/2018.